Beetroot — шведсько-українська IТ-компанія, яка створює команди розробників і дизайнерів для клієнтів по всьому світу. Особливість компанії — у відсутності ієрархії і поєднанні шведської та української культур. Beetroot прагне позитивно впливати на розвиток суспільства. Команда Beetroot — це більш ніж 350 осіб, які працюють над інноваційними проектами в Києві, Полтаві, Івано-Франківську, Харкові, Одесі та Стокгольмі.

А ще є Beetroot Academy — IT-школа, яка з'явилася як підрозділ Beetroot. Зараз це окрема неприбуткова організація в 14 містах України. Мета Beetroot Academy — розвивати регіони та ростити новий середній клас.
20+
людей в команді
офісів в Україні
країн, де знаходяться клієнти
5
350+
13
філіалів Beetroot Academy в Україні
The home of great teams
Себастіан Стрейфферт, CMO:
«Культура нашої компанії орієнтована на людей. Для нас цінності — це не просто маркетинговий хід. Ми втілюємо їх у життя, залучаючи всіх в тематичні воркшопи, подаючи приклад діями і, звичайно ж, регулярно нагадуючи про них. Одна з наших цінностей — відповідальність. У Beetroot ніхто не скаже вам, що робити. Тільки ви несете відповідальність за результат вашої роботи».

Beetroot починався як студентський проект двох інженерів Андреаса і Густава. У 2012 році хлопці приїхали в Україну на своїй «п'ятірці», щоб реалізувати практичну частину дипломної роботи Андреаса по соціальному підприємництву. Все почалося з маленького офісу біля вокзалу в Києві, а через півроку хлопці переїхали до Одеси і почали розвивати свій бізнес там. Зараз Beetroot це 350 людей в команді, 5 офісів в Україні та клієнти з 20 країн.
Андреас Флодстром, CEO Beetroot & Beetroot Academy:
«Ми вибрали Україну, тому що це найбільш відкрита і перспективна країна у Східній Європі. Нас дуже тепло прийняли, і ми відчули в собі сили розвивати тут IT-сектор і суспільство в цілому. Ми створюємо команди професіоналів для цікавих міжнародних ІТ-проектів».
Все починалося з маленької квартири біля київського вокзалу
Beetroot створює виділені команди розробників і дизайнерів для клієнтів по всьому світу. Вони працюють в одному з офісів Beetroot і безпосередньо спілкуються з клієнтами, а менеджмент допомагає їм комфортно та ефективно працювати, створює можливості для розвитку та вирішує організаційні проблеми. Це зводить до мінімуму будь-яку бюрократію.
Ми створюємо круті команди для клієнтів по всьому світу
Костя Бовт, Full Stack Python Dev:
«Тут багато різних цікавих проектів і команд, з якими ми спілкуємося. Це допомагає мені розвиватися і бути в курсі того, що відбувається в сфері. У мене також є можливість розвивати свої навички комунікації, спілкуючись з клієнтом безпосередньо. Ще я можу проводити консультації з приводу напрямку свого розвитку і вибудовувати свою програму навчання. І компанія мене в цьому всіляко підтримує».

Давид Калоян, Full-Stack Dev:
«Я працюю над дуже цікавим для мене проектом. Тут є куди рости та можна постійно вчитися. Над нашим проектом працюють близько 100 спеціалістів з різних країн. Для мене це можливість більше дізнаватися про технології, які вони використовують і створюють. Це було б неможливо, якби я працював тільки в українських проектах».

Кожен розробник і кожна команда самостійно регулюють свій робочий графік. Єдині рамки це 8 робочих годин. Можна взяти вихідний у будь-який день тижня, але обов'язково узгодити його з клієнтом. Головне нести відповідальність за результат. Також є можливість поїхати в офіс у іншому місті та попрацювати там. Такі поїздки тільки вітаються, адже вони допомагають розширювати коло спілкування та підтримувати командний дух.
Тут кожен сам регулює свій графік роботи
Оксана Чивуріна, Employer Brand Marketing Coordinator
«Робота в Beetroot — це високий ступінь свободи. Кожен може обрати комфортний для себе режим, працювати за потреби поза офісом. У нас немає контролерів та мікроменеджменджерів. Наша взаємодія грунтується на інших принципах: безумовній довірі та відповідальності. Мі вирімо, що кожен з нас робить все для того, аби якнайкраще зробити свою роботу. Таке ставлення надихає і окрилює. Тому кожен член команди відчуває велику відповідальність і працює з повною віддачею і, що не менш важливо, із задоволенням».

У п'яти містах України – Києві, Одесі, Полтаві, Івано-Франківську та Харкові – Beetroot створив особливі робочі простори – офіси, де почуваєшся, як вдома, всі ходять в тапочках, а на кухні завжди пахне чимось смачненьким. Наприклад, київський офіс Beetroot знаходиться в історичному центрі міста, на Подолі. Він нагадує, скоріше, навіть не офіс, а затишний будинок з гойдалками і барбекю у дворі.

Одне з головних місць в офісі - обладнана всім необхідним кухня, де можна приготувати що завгодно (починаючи від пирогів і закінчуючи запеченою рибою). Тому, зазирнувши на кухню під час обіду, можна завжди поласувати домашньою їжею.
Затишний будинок, а не офіс
Таня Таніна, Full-stack HR:
«У Beetroot я працюю майже 4 роки. Я стала першим HR київського офісу, коли нас тут було 5 співробітників. За три з половиною роки ми виросли до 80 людей. І зараз ми продовжуємо рости і розвиватися, але незмінними залишаються довірчі відносини всередині команди і затишна домашня атмосфера на роботі».

Коли приходиш в офіс Beetroot, то поринаєш в домашню та затишну атмосферу. Насамперед тобі видають домашні капці, в яких ходять всі співробітники компанії. Ще тебе, швидше за все, обіймуть тут всі обіймаються, це піднімає настрій. Рано вранці на кухні можна побачити, як хтось готує сніданок. Кожного, хто завітав на кухню, нагодують чимось смачним.

Тут прийнято сортувати сміття, прибирати за собою та писати картки-подяки в Thank You Box. Всі звикають до того, що культура проявляється саме в таких дрібницях, і транслюють її всім новим співробітникам.
Тут прийнято сортувати сміття, обніматися та писати картки-подяки
Аліна Федько, Project Coordinator:
«У Beetroot мені дуже комфортно. Я вже не пам'ятаю, як це прийти в офіс і паритися у взутті, а не сидіти в домашніх капцях. Не знаю, як сидіти та мерзнути без пледіка взимку. І навіть не уявляю, як це коли нікому підстрахувати та допомогти, якщо є проблема. Тут настільки затишно, що іноді просто не хочеться йти. Тому ми дуже часто залишаємося в офісі поспілкуватись або пограти в настолки.
У Beetroot є свої курси англійської мови. Вони проходять 2 рази на тиждень по годині, викладають носії мови. Ще в компанії регулярно проходять лекції, освітні зустрічі та майстер-класи на найрізноманітніші теми: від мистецтва давати фідбек до малювання аквареллю. У всіх є бонус на розвиток. Кожен може використовувати його на все, що вважає розвитком: курси, лекції, додаткові заняття. А на навчальні програми Beetroot Academy діє спеціальна ціна.
Тут в тебе вірять і дозволяють отримувати новий досвід
Руслан Цушко, Scala Developer:
«Я працюю у чудовій команді з професіоналами своєї справи. У мене є перспективи для зростання, я вільно можу обговорювати будь-які питання з керівником і знаю, що до мене прислухаються. І сам я завжди прислухаюся до думки інших. Тут я вперше спробував себе у ролі тімліда. І мені приємно, що в мене вірять і дають можливість отримувати новий досвід, не зупиняючись на досягнутому».

Настя Хижняк, Full-stack HR, Agile HR Coach:
«Я не стою на місці, а постійно рухаюся та розвиваюся. З підтримкою Beetroot я отримала професійну сертифікацію, і тепер я єдиний в Україні Agile HR Coach. Сама проявила ініціативу і написала колегам про своє бажання підвищити кваліфікацію. Ми разом вирішили, як це зробити. Я їздила на тренінг і на конференцію до Швеції, по приїзду ділилася отриманими знаннями з командою. Отримала сертифікат. Це моя велика гордість».

Кожен ранок починається з чаю або кави на кухні
Раз на два тижні у компанії організовують Beetroot-бранчі, коли всі приходять о 12 годині на кухню або у лаунж-зону, їдять і представляють нових співробітників, щоб всі знали, що за незнайома людина тут ходить :). Так новачкам легше влитися у колектив. Найпоширеніше питання, яке задають новим співробітникам: «Борд або лижі?»

У команд є свої традиції. Наприклад, у HR-відділі є понеділкова Фіка (від шведського fika, що означає невелику перерву на каву та смаколики). У Beetroot це розпивання чаю з тістечками, коли всі обмінюються новинами та спілкуються. В цілому у Beetroot багато особливих дат і різних свят: день народження компанії, традиційні українські та шведські свята, відкриття нових офісів, переїзди.
Марія Ющук, UI/UX designer:
«Пам'ятаєте фільм "Службовий роман"? Кожен ранок у нашій компанії починається однаково. Тільки у нас всі приходять на кухню за чаєм або кавою. Зазвичай люди там снідають. Поснідали, пожартували, йдемо на роботу. І десь о другій годині всі зазвичай збираються на обід, а потім назад на роботу. Увечері теж часто щось організовується».
У Beetroot є своя некомерційна школа програмування та веб-дизайну Beetroot Academy з філіями у 13 містах України. Завдання Beetroot Academy навчати, надихати та допомагати всім, хто мріє потрапити у світ ІТ. Там вивчають JavaScript, PHP, вчаться створювати сайти на WordPress, а також вчать англійську. Академія заснована у 2014 році у Полтаві, зараз у Beetroot Academy понад 1000 випускників, які вже працюють у IT.
Ми навчаємо, надихаємо та допомагаємо всім, хто мріє потрапити в IT
Андреас Флодстром, CEO Beetroot & Beetroot Academy:
«Ми почали розвивати Beetroot у непростий час: у Києві почався Майдан, а потім війна. Але саме ці події дали нам зрозуміти, що наш проект вже не просто експеримент. Ми зрозуміли, що можемо впливати на суспільство, бути частиною позитивних змін. Так ми вирішили створити Beetroot Academy. В IT-сфері набагато вищий рівень зарплати, ніж у середньому по країні. Ось ми і вирішили зробити навчання у цій сфері більш доступним у регіонах. Ми намагаємося рекламувати роботу в IT і для дівчат. Ми пишаємося, що 40% студентів Beetroot Academy жінки. Також у нас великий фокус на світчерів, які змінюють професію».

Приєднуйтесь до нашої команди!
Стати частиною команди
If you are curious to see how modern and fast-growing companies operate, CEO Support Specialist role can give you unique insights into Beetroot’s work processes on different levels.
Beetroot needs a B2B sales marketing champion who can confidently tackle both the analytical and creative aspects of international marketing
Догори